A Suzuki gőzerővel készül a 2015-ös modellévre és számos újdonsággal örvendeztette meg a motorosokat a kölni Intermot kiállításon. A legnagyobb dobásuk minden bizonnyal a GSX-S1000 két változata, ellenben a terepesebb kialakítású 650-es V-Strom nem igényelt sok előkészületet. Ezeken kívül is van még új a nap alatt – a méltán híres GSX-R család literes tagja is felfrissül jövőre.
A hamamatsui mérnökök nem vitték túlzásba a GSX-R1000 korszerűsítését, mindössze blokkolásgátlóval látták el a fékrendszert és üzemmódkapcsolóval váltogathatunk háromféle motorkarakterisztika között – ez némi csalódottságra adhat okot azok számára, akik azt várták, hogy Suzukiék borsot törnek a kategória csúcsának számító BMW S1000RR orra alá, az új Kawasaki H2R-ről nem is beszélve. A 999 köbcentiméteres sornégyes erőforrás továbbra is változatlan marad – A, B és C üzemmódok közül az A a legrobbanékonyabb, a C pedig a legvisszafogottabb, ilyenkor a csúcsteljesítményt is korlátozza az elektronika.
Újításnak fogható fel az új grafika is, amellyel a Suzuki jövőbeli MotoGP-beli szereplését szeretnék a köztudatban újra elhinteni. A blokkolásgátlót alapfelszereltségként tervezik bevezetni a GSX-R1000-hez és állítólag ez nem fogja tovább drágítani a japánok egyik legismertebb sportmotorját. Kipörgésgátlóval még mindig nem látták el a gépet, pedig a technikai hátterük adott lenne hozzá. Ez csak egy dolgot jelenthet: a Suzuki szerint a GSX-R1000 egy régi vágású kőkemény sportoló, amely azoknak való, akik komolyan értenek a vadállatok nyelvén és képesek megzabolázni a jobb csuklójukkal ezt a lóerőgyárat.
Cimkék:
A környezettudatosság már az olyan sportos gyártóknál is fontos, mint a KTM. A Freeride E modellcsalád legalábbis erről tanúskodik.
Elolvasom »A KTM minden idők legdurvább kalandormotorjával rukkolt elő a múlt heti Intermot kiállításon. Ezerháromszáz köbcenti és százhatvan lóerő - ez több a soknál.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »