Az Egyesült Államok legidősebb motorkerékpár gyártója, az Indian Motorcycles idén is új modellel kedveskedik a cirkálók szerelmeseinek. Az év elején még csak hírbe hozták, hogy a Chieftain fölé pozicionált modellel kívánnak harcba szállni a jenkik ellen. Akkor még képeket nem láttunk a Roadmasterről, azonban az ígéretükhöz híven a nyár közepén bemutatták a teljes idomos luxustúrázójukat.
A műszaki alapok megegyeznek az alap Chief Classiccal és a felette elhelyezkedő két modellel, azonban gazdagabb felszereltséggel és több kényelmi funkcióval rendelkezik. Mivel a Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic ellenfelének szánják, ezért nagyon hasonló stílusú a két motor. Az új Roadmaster talán még egy kicsit klasszikusabb, kecsesebb íveket vonultat fel, mint a csúcs Harley és a nagyméretű dobozoknak hála első pillantásra is kiváló utazómotornak tűnik. Az ülések formázása és a különleges anyagválasztás már csak hab a tortán – nem elég, hogy rendkívül kényelmes, még fűthető is. Ha ez sem lenne elég, hogy életünk párját magunk mögé csábítsuk, úgy kedveskedhetünk neki egy pár karfával is – biztos, ami biztos. Összesen száznegyven liter csomagot képes elnyelni a három doboz, amely tekintélyes űrtartalomnak számít még a legnagyobb túramotorok között is.
Egy ilyen kaliberű motornál lassan említeni sem kell, hogy a markolat is fűthető, összesen tíz fokozatban szabályozhatjuk a hőmérsékletet. A nagyméretű szélvédő és az állítható pozíciójú lábtartók tovább fokozzák a komfortot – a 200 wattos hangrendszer az unalmas autópályákat hivatott feldobni.
Az erőforrás a már korábban megismert Thunder Stroke 111 köbinches V2-ese lesz, amely a több mint 1800 köbcentiméterből 160 newtonméternyi forgatónyomatékot zúdít a hátsó kerékre. A blokk életre keltése kulcs nélkül is megoldható, azonban mintegy 6,2 millió forintnyi amerikai dollárt kell a kereskedésben hagynunk majd, ha egy legendás Indiant birtokolni szeretnénk
Cimkék:
A hazai kawás társadalomban egy dolog biztos: augusztus végén Lime Party. Idén egy izgalmas újdonsággal vár mindenkit a márka: jön a LimeRide!
Elolvasom »Kevés szörnyűbb dolog létezik, mint amikor egy motortolvaj megszabadít kedvencünktől. Egy orosz társunk azonban remek megoldást talált ki.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »