Eltávozott közülünk Massimo Tamburini, a motorkerékpár tervezés nagy alakja – nem tudott tovább küzdeni a rák ellen, hetven éves volt. Ő volt az egyik alapítója a Bimotának 1973-ban, Tamburini neve adja a márka harmadik szótagját. Rengeteg újítás köszönhető neki a motorkerékpárok történetében, mint például az egykarú lengővilla, vagy a ma is oly divatos ülés alá húzott kipufogó.
Az MV Agustának olyan legendás motorokat tervezett, mint az F4 és a Brutale sorozat. Az egész munkásságáról napokig lehetne mesélni – hosszú időbe telne, mire mindent alaposan bemutatnánk. A formatervezést művészi szintre emelte, számos alkotása szerepelt a Guggenheim Múzeum termeiben, a Motorkerékpár, mint művészet című kiállításon.
Nyugodjon békében, emléke előtt tisztelgünk munkásságának néhány képével.
Cimkék:
Logikus lépés lenne a Yamaha részéről, ha piacra dobnák literes szupersport gépük megvadított változatát.
Elolvasom »A BMW nem az olcsó motorjairól ismert. Prémium termékekből pedig ilyen növekedést elérni több mint szép eredmény.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »