Előre persze butaság inni a medve bőrére, de abból a két tényből kiindulva, hogy a négyszeres bajnok Motoczysz az idén nem áll rajthoz a szigeten, valamint hogy a Mugen áramhajtású masináit egy bizonyos John McGuinness és Bruce Anstey fogják körbehajszolni a legendás országúti körön, elég logikus a következtetés: a 2014-es Man Zero TT bajnokesélyes versenygépe bizony ez a motorkerékpár.
A “Shinden San” névre keresztelt motor elődjéhez hasonlóan karbon vázzal rendelkezik, motorja azonban erősebb elődeinél, a tömege pedig kicsit mérsékeltebb. A 134 lóerős teljesítménytől, és főként a hozzá tartozó 240 kilogrammos versenykész tömegtől persze azonnali szívrohamot valószínűleg senki nem fog kapni, aki hallott már belsőégésű erőforrással hajtott pályamotor adatokat – de ezt a gépet ebben a pillanatban még nem is azokhoz kell mérni. Az egyik lényeg az, ahogy egy elektromos erőforrás leadja a nyomatékát, a másik pedig, hogy a villannyal hajtott versenyparipák is folyamatosan fejlődnek évről évre. A verseny után a köridők alapján pedig egyértelműen látszani fog a fejlődés, illetve annak mértéke is. Mert a stopper fekete-fehér képet mutat a fejlesztések hatékonyságáról.
Cimkék:
Szörnyű belerohadni egy bőrruhába. Amikor a kánikulában érzed, hogy a kabát alatt minden csupa izzadtság. Pedig van ellenszer!
Elolvasom »Logikus lépés lenne a Yamaha részéről, ha piacra dobnák literes szupersport gépük megvadított változatát.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »