Főként hosszabb túrára indulva kell körültekintő módon összeszedni a felszerelésünket. Amennyiben viszünk ennivalót, illetve annak elkészítéséhez gázfőzőt és egyebeket is, no meg a sátrat és az egyéb kempingfelszereléseket, ezeknek mind be kell férni a dobozainkba. A ruhákról nem beszélve, hiszen már egy sima egy hetes gurulás során is olyan sokféle időjárási körülményre fel kell készülni, hogy ha egyedül megyünk, akkor is komoly helyigényt alkotnak az elengedhetetlen kellékek. Nagyon nem mindegy tehát, hogy például a hálózsák mennyi helyet foglal a pakkból! (Nem mindenki tud ilyen kevés cuccal útra kelni…)
A Spark SPI hálózsák remek megoldást kínál a helyhiánnyal küzdő motorosok számára, hiszen csúcsminőségű alvóhelye összepréselve annyira apró, hogy valóban elfér egy emberi tenyérben. Kellően meleg is, hiszen 8 fokig megfelelő hőmérsékleten tartja gazdája habtestét, ugyanakkor maga hálózsák mindössze 180 grammot nyom. Hogy ez mennyire kevés, azt jól mutatja, hogy a Spark SPI összecsomagolva már rettenetes 348 grammos – vagyis a tasak majdnem ugyanolyan nehéz, mint maga a zsák.
Ami jó, az természetesen soha nem olcsó: ez a praktikus kempingfelszerelés 299 amerikai dollárért, azaz 67’000.- forintért rendelhető meg. (Ez sem április elsejei tréfa!) Lehet, hogy ennyi pénzből inkább egy nagyobb dobozt vásárolnék a motoromra? Na de ne legyünk ünneprontóak: biztosan sokan nagy elégedettséggel fogják használni a praktikus hálózsákot.
Cimkék:
Egy szót ne szóljunk a hazai szabályokra: a franciák olyan sebességkorlátozás bevezetését tervezik, amely minden motorost felháborít.
Elolvasom »Sikerült lencsevégre kapni a bajorok sportmotorján alapuló legújabb túragépét, az S1000F-et. Komoly ellenfélre számíthatnak a riválisok.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »