A legzöldebb motormárka az év elején mutatta be a Ninja300 kistesóját, amelyről a premier napján csak annyit tudtunk, hogy elsősorban az ázsiai piacokra szánják és egy hengeres erőforrás fogja hajtani. Azóta kiderült, hogy jön belőle Európába is – Angliában például nagyjából harmadával olcsóbbra várják az árát, mint amennyibe némileg igényesebb alkatrészekből építkező sorkettes felmenője kerül. Ez azonban még nem elég: a Kawasaki február 27-én bejegyeztette a mifelénk várhatóan 250SL névre keresztelt burkolt masina lecsupaszított változatának a terveit.
A gép állítólag az ER-2n nevet kapja a keresztvíz alatt (a méltán népszerű Ernő becenevű hatszázas felmenőt megidézve), műszaki alapjait tekintve pedig meg fog egyezni a teljesen idomos – megjelenésében a Ninja300-ra hasonlító – 250SL modellel. Indiai internetes források szerint Európában is forgalmazni fogják, árazásában pedig az lesz a fő vezérelv, hogy az egy hengeres versenytársakhoz képest – főleg a Honda CBR300R – olcsóbb legyen.
Közben kiderültek a leendő ER-2n műszaki adatai is: az egy hengeres blokk 28 lóerőt ad majd le (tehát jól elválasztják a 39 pacis Ninja300-tól), a paripa pedig 151 kilogrammos lesz (szemben a sorkettes bratyó 172-ével). Az ER-2n várható érkezési idejéről természetesen még nincs információ – de az már több mint valószínű, hogy előbb-utóbb megjelenik a mi útjainkon is.
Cimkék:
A Honda még el sem kezdte új belépő szintű sportmotorja, a CBR300R forgalmazását, máris jön az idomok nélküli modell is.
Elolvasom »A sötétített sisakplexi miatt nem látsz semmit, ha rád köszönt az éjszaka? A beépített napszemüveg túl kommersz? Az e-Tint a te eszközöd!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »