A világ legnagyobb motorkerékpár gyártójának 2014-es palettáján újdonságként szereplő, alapvetően a kezdőknek vagy a nagyon józanul gondolkodóknak szánt modellje a sportos külsejű, de vélhetően normál közlekedési eszköznek tervezett CBR300R. Ez a gép a CBR250R-t váltja le, és a tervek szerint idén tavasszal indul(t volna) a forgalmazása. Az Egyesült Királyságból származó sajtóhírek szerint a gyártás megkezdése jelentősen csúszik, így a szalonokba csak valamikor az idei esztendő vége felé fog eljutni a paripa.
Tavaly december 20-án az Európai Unio Belső Piaci Harmonizációs Hivatalánál (BPHH) a Honda bejegyeztette a gép idomok nélküli változatának rajzait. A motor valamennyi fő alkotóegysége (az egy hengeres blokk, a váz, a lengőkar és a kerekek) azonos a CBR300R műszaki alapjaival. Hogy mikorra várható belőle szalonokban megvásárolható motor, az természetesen még olyan nyitott kérdés, amelyre csak a jövőtől kapunk választ.
Cimkék:
A hangvillás gyártó bejegyeztetett egy új típusnevet, amely egy közepes sporttúra motor képét vetíti előre. Úgy fogják hívni, hogy FJ-09.
Elolvasom »Valamennyi japán gyár fő terjeszkedési iránya a mindenhol eladható kis motorok köre. Ilyen lehet az ER-2n is, a 250SL pucér változata.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »