A Ducati a Genfi Autószalonra tartogatta az idei modellévre szánt ördögi szerkezetét, a Diavel felfrissített változatát. Nem érte váratlanul a közönséget a ráncfelvarrás – néhány napja már erősen pletykáltak róla, hála a fecsegő márkakereskedőknek. A most bemutatott motort áprilisban vehetjük meg leghamarabb a Ducati szalonokban.
A főbb újítások közül hármat emelhetünk ki, amelyek igazán komolyak. Az első az új Testastretta 11° DS blokk, amely dupla gyújtással erősít rá a középtartományi nyomatékra. A teljesítmény így változatlanul 162 lóerő maradt, de a gyáriak azt ígérik, hogy még alacsonyabb fordulatról lesz képes katapultálni a Diavel a lovasát – nem mintha ezzel eddig probléma lett volna.
A további változtatások már a külsőben mutatkoznak meg: átrajzolták az első lámpa vonalvezetését, de a módosított kipufogók is igen jól sikerültek. Az eredményes fogyókúra pedig mínusz öt kilóban jelentkezik – a 2014-es Ducati Diavel száraz tömege immár mindössze 205 kilogramm. Bizony, alig két mázsa az olaszok cruisere – pontosabb dehogyis, már a gyár szerint sem cruiser! Ilyen teljesítmény-tömeg aránnyal csúnyán bemutat a japán és az amerikai riválisoknak – sokkal inkább nevezhetjük a Diavelt egy alternatív sportmotornak. A reklám szövege is ennyi: “Don’t call me a cruiser!’
Cimkék:
Szívfájdítóan szép tájakon motoroznak a fiúk - ráadásul két KTM-mel, amelyek bírják is a terep állította akadályokat. A néhány perces videó alatt egészen ráhangolódhatunk a közelgő jó időre.
Elolvasom »Hiába a mostoha gazdasági helyzet - a Ducati egyre csak növekszik, újabb eladási rekordot döntve. Az újonnan bemutatott modellek is sikeresek a piacon.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »