Félig hirdetés, félig pedig az új Royal Enfieldet bemutató kisfilm – azonban egészen komoly motoros apropója is van. Azt már megszoktuk, hogy az indiaiak briliáns reklámokat tudnak csinálni. Most viszont nagyon elkapták a dolog lényegét. A Royal Enfield Continental GT Cafe Racer három példányára felpattant egy lány és két srác, majd elindultak a londoni Ace Cafe elől (csak mellesleg: erről a helyről kapta a nevét a cafe racer kategória!), és elgurultak a szintén ismert Madras Cafe-ba.
Ja, utóbbi már Indiában van, nem messze Chennaitól, ahol a Royal Enfieldeket gyártják. A két hely közötti 11 ezer kilométert persze elég irreálisnak tűnik annyi felszereléssel megtenni, ahogy ők nekivágtak – bár végül is miért lenne az, csak pénz legyen náluk elég… Annyi világosan látszik, hogy utóbbit nem sajnálták. Nem mellesleg javaslom a film nézése közben megfigyelni a három motor rendszámát!
A videó megnézése után egyetlen dolgot éreztem: azonnal motorra kell ülni és utánuk csinálni, mert ez az, amiről maga a motorozás szól: a szabadságról! Amihez nem kell sok köbcenti vagy drága technika, tökéletes egy Royal Enfield is!
Cimkék:
A Paton megkezdte a világ leghíresebb országúti futamán rajthoz álló versenymotorjának sorozatgyártását: itt az S1.
Elolvasom »A motorkerékpárok között nem kimondottan elterjedt a dízel üzem, de a hibrid meghajtás sem. A Hero egyszerre alkalmazza a kettőt.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »