Az újdonság is a Ninja családba tartozik – legalábbis ez derül ki a néhány nappal ezelőtt kiszivárgott képről. Felvetődik a kérdés, hogy mi szüksége erre a Kawának, hiszen a palettáján már szerepel egy hasonló méretű motor. A 300-as Ninja azonban komolyabb műszaki tartalommal rendelkezik az átlag negyedliteres vasakhoz képest, arról nem beszélve, hogy az egyik legjobb formaterv is az övék.
Ezzel a modellel nem is az európai vagy az amerikai piacot szeretnék ostromolni – sokkal inkább Délkelet-Ázsia a célpont. Kiváló ötletnek tűnik, hogy kiaknázzák a világ legnagyobb motorpiacában rejlő lehetőségeket. A negyedliteres egyhengeres motorral szerelt kis sportgép komoly alternatívát jelenthet a Honda már meglévő 250-es és 300-as CBR modelljével szemben – de akár a KTM által nemrégiben bemutatott RC sorozatnak is ellenfelévé válhat.
Nem csak hiú ábránd ez a Kawasaki részéről, a többi japán gyártó is ebben a térségben adja el a legtöbb gépet. Ázsiából érkezik a legnagyobb profit – mi európaiak örülhetünk, ha valahol a lap szélén jegyeznek minket. Igaz, ebből a nagy bevételből aztán minőségi és izgalmas motorokat fejlesztenek a mi örömünkre is.
Cimkék:
A legnagyobb terepverseny negyedik napja is tartogatott kihívásokat. Most nem egy Honda végzett az élen.
Elolvasom »Az egyiket teljesen amatőrök csinálták merő lelkesedésből a közeli Ausztriában, a másikat vérprofik a távoli Ausztráliában. Mindkettő briliánsan sikerült.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »