Egyre több gyártó véli felfedezni a távol-keleti piacokban rejlő lehetőségeket. Ennek köszönhetően az Indian is bemerészkedik az indiai piacra – a népes ország a világ második legnagyobb motorkerékpár értékesítési területének számít. Nem ez az első próbálkozása az Indiant is birtokló Polaris cégcsoportnak. A Victory forgalmazásával egyfajta közvélemény kutatást végeztek – ennek során arra jutottak, hogy van létjogosultsága az amerikai prémiumtermékeknek is az egyébként kicsi és olcsó motoroktól hemzsegő országban.
Az Indian – mint az USA legidősebb motorkerékpár gyártója – ezzel a cselekedetével is megpróbál borsot törni a Harley-Davidson orra alá. Nem volt ritka a múltban, hogy egymást fricskázza a két cég – most pedig ezzel a lépéssel akarják megmutatni a milwaukee-i fiúknak, hogy nem csak egyszerű és kis lökettérfogatú gépekkel lehet vásárlókat szerezni ezen a piacon. A Harley ugyanis ilyen módon próbálkozik jelenleg – ellenben az Indian nem fél attól, hogy esetleg nem találják meg a gazdagabb rétegekhez vezető csatornákat.
A sajtóközlemény szerint 2014. január 22-én kezdi meg működését az Indian Motorcycle India, ráadásul az összes jelenleg gyártott modell felkerül a palettára. Mivel gyárat vagy összeszerelő csarnokot nem létesítenek egyelőre, így teljesen kész állapotban érkeznek a vasak az országba – ezért rendkívül magas vámköltségekkel számolhatnak majd a kereskedők. Többek között kapható lesz a Chief Vintage, a Chief Classic és a Chieftain is.
Az USA-ban az alap Chief Classicot nagyjából 4,1 millió forintnyi dollárért kínálják- Indiában azonban az előnytelen vám feltételek miatt 7 millió forint körül kezdődik majd a két keréken guruló amerikai álom beteljesülése. A magas ár ellenére sem tartanak attól, hogy a nyakukon maradna a megrendelt készlet, kezd ugyanis átalakulni ott is a motorozásról alkotott kép. Eddig nagyjából azok ültek a 100-150 köbcentis motorokra, akiknek muszáj volt és nem tellett autóra – a nagy és drága motorok megjelenésével egy időben viszont feléledt a gazdagok érdeklődése is eme közlekedési forma irányába.
Cimkék:
Egészen újszerű motorszerzési konstrukció indult hazánkban. Komoly kedvezményekhez juthatunk!
Elolvasom »Ennél jobb esküvői képet egyetlen motoros sem álmodhat magának.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »