Yamaha XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser | |
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Folyadékhűtésű, 4-ütemű, DOHC, előredöntött soros 2-hengeres, 4-szelepes, üzemanyag befecskendezéses, iker gyertyás blokk |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’199 |
Furat x löket (mm) | 98 x 79,5 |
Sűrítési viszony | 11,0:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 80,9/110/7250 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 114,1/6000 |
Kenés | Száraz karteres, olaj tartály a forgattyúsházban |
Üzemanyag-ellátás | Üzemanyag befecskendezés |
Tengelykapcsoló | Olajban futó, többtárcsás |
Gyújtásrendszer | Iker gyertyás |
Indítás | Elektromos önindító |
Váltómű | 6 sebességes |
Szekunder hajtás | Kardántengely |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Acél cső gerincváz |
Első futómű | Teljesen állítható, 43 mm belsőcső-átmérőjű teleszkópvilla, 190 mm rugóút |
Hátsó futómű | Monoshock központi rugóstag, állítható előfeszítés és kirugózás csillapítás, 190 mm rugóút |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 28/126 |
Első fék | 310 mm átmérőjű hullámos dupla tárcsa 4 dugattyús féknyergekkel, intelligens ABS-el |
Hátsó fék | 282 mm átmérőjű hullámos szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, intelligens ABS-el |
Első gumiabroncs | 110/80R19M/C 59V |
Hátsó gumiabroncs | 150/70R17M/C 69V |
Méretek | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’255/980/1’410 |
Tengelytáv (mm) | 1’540 |
Ülésmagasság (mm) | 845-870 |
Hasmagasság (mm) | 205 |
Üzemanyagtartály térfogata (l) | 23 |
Menetkész tömeg (kg) | 261 |
Ár (forint, 2013. október) | 4’868’000.- |
A tesztmotort köszönjük a Yamaha Top Tatának!
Cimkék:
A mai napon mindenki megemlékezik az 1956-ban történtekről. Mi miért cselekednénk másképpen? Nézzük, mi is történt abban az évben, motoros szemmel!
Elolvasom »Tudtuk, hogy jönni fog, és tudtuk azt is, hogy nagyjából mit fog tudni. A bajorok mégis tudtak újdonsággal szolgálni. Íme az új R1200RT.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »