A beavatkozásnak csupán egyik fele, hogy a CBR250R erőforrását köbcentire felhozzák a Kawasaki Ninja300 szintjére – a gyár marketing-csapatának nyilván lényeges kérdés volt a külső megjelenés is. Azt pedig a házon belüli “nagytestvér”, a CBR500R arcára szabták. Így fotó alapján szinte össze is téveszthető a két modell.
Az életben nyilvánvalóan nem ez lesz a helyzet, hiszen a China International Motorcycle Trade Exhibition (CIMA) kiállításon bemutatott újdonságot egyetlen henger hajtja, így az egész motor vékonyabb lesz ikerdugattyús bátyókájánál. A pontos technikai adatokat nem közölték -amikor a Kawasaki emelte a kis Ninja erőforrását 250-ről 300-asra, 31-ről 38-ra nőtt a lóerők száma.
A Honda CBR300R gyártása Thaiföldön lesz, hogy pontosan mikor indul, azt sem hozták nyilvánosságra a premier alkalmával, mint ahogy a forgalmazás kezdetét sem.
Cimkék:
A szépség relatív fogalom, mégis talán közös nevezőre tudunk jutni azt illetően, hogy ez a 2013-as modellév legszebb bajor kétkerekűje. Maga a MOTOR!
Elolvasom »Eddig azt hittem, csak hazánkban építenek vállalhatatlan forgalomlassítókat. Egy francia felmérés szerint azonban náluk is tragikus a helyzet.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »