Már megint etetik a motoros népet! Elhúzzák a mézesmadzagot előttünk, gyakorlatilag nem is látni, hogy van-e rajta méz, de azért sejthető. Ilyenek a beetető kampányok, duzzogunk, hogy szinte semmit sem látni a motorból, mi értelme így reklámozni valamit. Nagyon is van értelme! Jelenleg szinte az összes Kawasakis fórumon erről az előzetes videóról beszélnek, ahol feltűnik egy sodródó, kipörgő kerék, ami meglehetősen széles, de semmi többet nem tudunk meg a motorról. Esetleg még annyit, hogy a nagy nap, amikor lehull a lepel kedden lesz, november 5-én.
A motor, amiről már az is beszél, akit csak felbosszantanak az ilyen jellegű csepegtetések, nem más, mint az új Kawasaki Z1000. Mivel az új Z1000 a superbike eredetű meztelenek ellen száll harcba, mint például az Aprilia V4 Tuono, vagy a hamarosan érkező BMW S1000, ezért várható, hogy a régi, még a ZX-9R-ből való, 1’043 köbcentiméteres blokkot lecserélik egy szaftos, 993-as ZX-10R erőforrásra. Így akár a 200 lóerőt is megközelítheti a Kawa literese, ami azért nem kevés egy szélvédelem nélküli utcai harcosba. Viszont az leszűrhető ebből a rövid kis videóból, hogy a motor rosszalkodásra hivatott.
A formatervet illetően nem szeretnék találgatásokba bocsátkozni, de nagy sikere lesz a bringának, ha követi a mostani agresszív, szögletes irányvonalat, amivel messze a Kawa meztelen gépei a legvadabb megjelenésűek. Viszont már nem kell sokat aludni, hogy szólhasson a tűzijáték és megláthassuk milyen is valójában. A reklámfilmben főszerepet kapó fekete párducból sejthető, hogy csúcsragadozóval készülnek a vadászmezőkre. Bizonyára fognak még híreket csepegtetni, nehogy alább hagyjon az érdeklődés.
Cimkék:
A jövő évtől a KTM nagy motorjaiban debütál a világon elsőként a teljes körű menetvezérlő elektronikai felügyelet, vagyis az MSC.
Elolvasom »Mozgóképen is megnézhető, hogyan teszi majd a dolgát a legújabb motorkerékpáros biztonsági kiegészítő berendezés. Szemléletes animációkkal.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »