Szeptember 5-én harmadszor is kiszállhattak a Pető Intézet kis lakói a székeikből, hátrahagyhatták segédeszközeiket és belefúrhatták arcukat a szélbe, csurig tölthették magukat napsugárral, mindezt egy motorkerékpár nyergében.
A naponta kerekesszékben és kerettel közlekedő gyerekeknek az év egyik legnagyobb élménye, amikor motorra ülhetnek
Idén már harmadik alkalommal szervezték meg a „Négy kerékről két kerékre” programot, amely mostanra baráti találkozóvá nőtte ki magát. Ismert emberek és ismert arcok valamint mi, ismeretlen motorosok voltunk ott ezen a napon a Pető Intézet parkolójában, hogy a tanévnyitót színesítve mosolyt csaljunk a gyerekek arcára. A fent említett baráti találkozó jelen esetben nem a motorosokra vonatkozott. A barátság sokkal inkább motoros és utasa között jött létre – sok kis ember visszatért az elmúlt évben megismert motorosához. Voltak, akik közösségi oldalakon is tartották a kapcsolatot és már mindketten várták ezt az őszi napot, hogy egy kicsit kiszabadulhassanak a napi rutinból. Már indulás előtt is vidám volt a hangulat.
Sok trike is eljött, sőt volt ahol a konduktor is elkísérte kis védencét, mert az nem tudott volna biztonságosan kapaszkodni
Az égiek is részt vettek a szervezésben, csodás napsütéssel járultak hozzá a teljes sikerhez. Legfőbb mecénás idén is a Honda Hungary volt, szimulátorokkal, ajándékokkal kedveskedtek a gyerekeknek. Miután mindenki megtalálta a párját, nyeregbe pattantunk – bár a gyerekek jelentős részének ez csak segítséggel sikerült -, és profi rendőri felvezetéssel körbemotoroztuk a fél várost. Az útvonalban szerepelt az Alagút, a Lánc- és a Szabadság híd is.
Nem csak a gyerekek, de mi motorosok is rengeteg pozitív energiát kapunk minden egyes ilyen találkozástól
Útközben a járókelők, autósok egy pillanatra megállva csodálták a menetet, fotóztak és videóztak, integettek és visszaintegettek, mosolyogva álltak sorfalat, a motoron ülők pedig ha csak egy kis időre is sztárként vonultak végig a főváros utcáin. Az intézetbe visszaérve a gyerekek még sokáig nem szálltak le a motorról, élvezték a szabadságot, a csodát, hogy ők is számítanak, nekik is lehet, amit másoknak, magukba szívták a feléjük áradó szeretetet és széles mosollyal, boldog arccal viszonozták azt.
Kicsit olyan, mintha elmentek volna a vidámparkba, csak itt a vidámpark rőtszakállú motorosok képében házhoz jött. Köszönjük a szervezők állhatatos munkáját! Ha pedig a cím igaz, akkor kell lennie ráadásnak is – sőt, tovább megyek, ennek nem szabad véget érnie! Mi már várjuk a következőt!
Az esemény bevezetőben említett aktualitását pedig az a sajnálatos tény adja, hogy a Pető Intézet sajnálatos módon komoly anyagi gondokkal küzd. Reméljük, hogy az esemény médiavisszhangja is segíteni fog benn, hogy a gondok megoldódjanak, mert az ott zajló munkára a kis lakóknak elengedhetetlenül szükségük van!
Cimkék:
Egy hosszútávú túraverseny során fényt derítettünk a Honda NC700-as sorozat két tagjának túraképességeire és váltóik közötti különbségekre.
Elolvasom »A Yamaha nagy túramotorja hosszú várakozás után teljesen megújult. Első pillantásra nem akkora a változás, mint valójában. Ismét kuplungkar nélkül járt nálunk.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »