A kisfilm az egyik legjobb példa arra, hogy nem a köbcenti, hanem a vezető az, ami számít a motoron. A közlekedésnek ez a módja már egy kis mopeden is csak akkor tud biztonságos lenni, ha minden pillanatban valamennyi idegszálunkkal az előttünk levő akadályokra koncentrálunk. Amely lehet egy lezáródott vasúti sorompó is.
Az ázsiai motoros társunk abszolút máshol járhatott fejben, így csoda hogy maradt neki. Már feje. Fékezés és gázelvétel nélkül verte kobakjával telibe a lécet, amely azonnal leverte róla a bukót (biztosan rendesen be volt csatolva…) – meg őt magát is a motorról.
Óriási szerencséjét mutatja, hogy kicsit később a nyakát fogva ugyan, de visszasétált megnézni, mi lepte meg ennyire. A jelek szerint komoly következmények nélkül megúszta a kalandot – de ezt csak a szerencséjének köszönhette. Mi figyeljünk jobban!
Cimkék:
Az Iconnál úgy gondolták, a Kawasaki legnagyobb sporttúra gépe egy unalmas valami. Így hát nekifogtak, és kicsit izgalmasabbá tették.
Elolvasom »Megújult a Kawasaki sport-túrázója, a legszembetűnőbb változás, hogy végre az agresszív dizájnhoz illő kofferek feszítenek az oldalán, így már végképp jól mutat.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »