Triumph Rocket III Touring
|
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
soros 3 hengeres folyadékhűtéses DOHC benzinmotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
2’294
|
Furat x löket (mm)
|
101,6×94,3
|
Keverékképzés
|
Injektor
|
Teljesítmény (kW/LE/fordulat)
|
78/106/6’000
|
Forgatónyomaték (Nm/fordulat)
|
203/2’500
|
Indítás
|
Önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
Ötfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
Kardán
|
Felépítés
|
|
Váz | Acélcső |
Futómű elöl
|
Kayaba 43 mm belsőcső átmérőjű teleszkópok, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Kayaba krómozott rugók kétoldali lengéscsillapítóval, állítható rugó előfeszítéssel, 105 mm-es rugóút
|
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 32/184 |
Első fék
|
320 mm-es dupla úszóágyazású tárcsafékek, Nissin négydugattyús féknyergek, ABS
|
Hátsó fék
|
316 mm-es szimpla tárcsafék, Brembo kétdugattyús féknyereg, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
150/80R16
|
Gumiabroncs hátul
|
180/70R16
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’603/995/1’182
|
Tengelytáv (mm)
|
1’705 |
Ülésmagasság (mm)
|
730
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
22,3
|
Saját tömeg menetkészen (kg)
|
395 |
Ár (forint, 2013. július)
|
5’490’000.-
|
Cimkék:
Ez a motor a legek-legje: 103 köbich, rettenetes nyomaték, hatalmas tömeg és fényűzés minden porcikájában. Felülmúlhatatlan monstrum Amerikából.
Elolvasom »Amikor valaki minden iratával és vagyonával együtt elveszíti motorja dobozát, már csak a csodában reménykedhet. Csodák azonban vannak, ahogyan jó emberek is!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »