Nehéz eldönteni: jópofaság vagy állatkínzás, amit a képeken és a videón látunk. Egyrészt – legalábbis a legalul látható felvételen – nagyon úgy tűnik, hogy a majmocskák kimondottan élvezik amit csinálnak. A videón még kerékre is veszi a paripát a főhős, illetve igen lelkesen tolja azt vissza, miután a nyakában levő lánc miatt elesett.
A baj azonban éppen itt van: mindenhol csak úgy látjuk őket, hogy nyakörvvel és lánccal vannak rögzítve. Egyrészt ezt nyilván indokolja, hogy ne tudjanak elszökni, ha már megy nekik a motorozás – másrészt azonban számomra erősen ront a hír lelkesítő értékén.
Végezetük jöjjön a videó, amelyben legalább még bukósisakot is adnak a kis négylábúra (bár ahogy tolja a “ZXR”-t, inkább kétlábúnak nevezném):
Cimkék:
Sikeresen zárult az év egyik első nagyobb volumenű motoros szakkiállítása Németországban. A kavalkád nagy volt, a válságnak nyoma sincs!
Elolvasom »Hatalmas piac az indiai, így minden motorkerékpár-gyártó igyekszik ott részt szerezni. Kérdés, hogy mi keresnivalója van ott a mega-krúzereknek?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »