Február 15-én nyitotta kapuit a 20. IMOT. A rendezvény hozzávetőleg 60’000 látogatót vonzott, akik ha most még csak lelkiekben is, de autentikus környezetben készülhettek a 2013-as motoros szezonra.
A csarnokokban a kiállítóknál is túltengett a jó hangulat, összességében nagyon jó eladási számokról számoltak be. A kiegészítőket árusító standokon a harmadik nap végére nem volt ritka látvány egy-egy üres polc a jelentős árkedvezményeknek köszönhetően.
A látogatók látvány terén is el lettek kényeztetve, hiszen a széria motorok mellett az átépítős részleg is komolyan képviseltette magát, a ruházati újdonságokról nem is beszélve. Zsúfolt, zsibvásár-szerű rendezvény volt ez, az embereknek nem kellett a lábukat csonkig koptatniuk a következő szemet gyönyörködtető látványt keresve. Ismétlés jövőre: a tervek szerint a következő müncheni motoros kiállítást 2014 februárjában rendezik meg.
Aki pedig kedvet kapott egy kis új motoron ücsörgésre, nyálcsorgatásra, vagy csak kopott, hiányos ruhatárát szeretné kicsit felfrissíteni készüljön, egy hónap múlva itt a magyar kiállítás! Nagy figyelemmel várjuk az eseményt, mert makrogazdasági számok ide vagy oda, egy ilyen rendezvényen mindig nagyon jól nyomon követhető az adott országon belüli hangulat.
Hiszen a motorozás legtöbbünknek az önmegvalósítás egyik megnyilvánulása, és mint olyan, akkor tudunk rá költeni, ha a többi számla már rendezve van. A 2011-es évet még enyhén alulmúló tavalyi esemény ha látogató számban, csillogásban nem is hozta az elvárható szintet, a márkák kitettek magukért: bemutattak mindent ami újdonság, érdekesség. Az idén vajon milyen lesz? Meglátjuk március 22-24. között a Hungexpo területén!
Cimkék:
A Royal Enfield világviszonylatban szinte kizárólag a hagyományőrzésből él. Frissítgetik a műszaki tartalmat is, a hangsúly azonban a megjelenésen van.
Elolvasom »Azt hisszük, kemény gyerekek vagyunk, mert tudunk motorozni? Hát nem, mert ez még a majmoknak is megy!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »