Gallföld északnyugati részén található Morbihan megye, amelyben a rend motoros őrei sztrájkba kezdtek. Munkabeszüntetésük oka az, hogy 2007 óta nem kaptak új szolgálati fejvédőt, így azok veszélyesen elöregedtek.
Egy olyan erősen igénybe vett motoros bukósisak, mint a motoros rendőröké bizony 3-5 év alatt teljesen elhasználódik: karcos lesz a plexi, erősen foszlásnak indul a bélés (tessék egy férfiasan borostás rendőrt elképzelni!), de még a héj anyaga is elöregszik. Dominique Le Dourmer,
a helyi rendőri szakszervezet vezetője szerint “a kollégák már nem látnak át a plexiken, és az elöregedett sisakhéjak egy esetleges baleset során meg sem tudják védeni testi épségüket – a helyzet egyenesen riasztó”. A belügyminisztérium ígéretet tett arra, hogy az idei évben lecserélik a bukósisakokat. Addig a rendet azon a részen a motoros kollégák is autóból őrzik majd…
Cimkék:
A harmadik napon az első számú esélyesnek tartott Cyril Despres átvette a vezetést, és az első három helyen KTM-eket látunk. No és micsoda fotókat és milyen videót!
Elolvasom »Elsőre meglepő a Bell Rogue megjelenése, pedig jobban végiggondolva teljesen ésszerű fejlesztés eredménye, valós vásárlói igényekre.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »