A néhány nap múlva nyitó milánói kiállításon mutatja be a Moto Guzzi hivatalosan is California 1400 Touring és a California 1400 Custom modelleket a nagyközönségnek. Most, néhány nappal a vásár előtt napvilágot láttak az immáron széria gépek fotói. A két vas technikai adataiban (legalábbis ami az erőforrást illeti) megegyezik, egyébként igen jól elkülönülnek egymástól.
A Touring a hosszú távú krúzolókat célozza: a típus 1971-es debütálásának tiszteleg az ülés színezésén is fellelhető fekete-fehér színezéssel, csak annál lényegesen modernebb technikát állít hadrendbe. Elektronikus gáz, blokkolásgátló, menetvezérlő-elektronika és tempomat – mindez szériában. Az erőforrás hagyományosan lég-olaj hűtésű, hosszában beépített 90 fokos V2-es 1’380 köbcentiméteres lökettérfogattal. A legnagyobb teljesítmény 96 lóerő 6’500-as motorfordulat mellett, ami nem számít túl acélosnak – nem úgy a nyomaték, amely már 2’750-nél eléri a 122 newtonméteres maximumot. Az erőt egy hat sebességes váltón keresztül természetesen kardántengely továbbítja a hátsó kerékhez.
A tank mind a két típus, vagyis a Touring és a Custom esetében is a kizárólag a Moto Guzzira jellemző motorelrendezés miatt szintén különleges: az alaposan meghízott hengereknek is helyet kellett hagyni benne. A vezető egyébként többféle motortérkép közül választhat majd, azserint, hogy éppen miként szeretné meglovagolni a nagyvadat: szelíden vagy éppen durva módon. Mert a gyár ígérete szerint a futómű (a képekről megítélve igencsak igényes alkatrészekből rakták össze) mindenféle használati stílushoz a legteljesebb mértékben partner lesz.
Cimkék:
A milánói kiállítás még meg sem nyitott, de már elkezdtek szivárogni az információk az ott bemutatásra kerülő újdonságokról. Íme az átfésült F4-es.
Elolvasom »A milánói seregszemlére is tartogat meglepetést a KTM. A marketingesek kicsit felhajtották a lepel szélét, éppen csak annyira, hogy mindenki izgalomba jöjjön a látottaktól. De talán még több is kiderült.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »