Nyáron számoltunk be róla, hogy Angliában egymásnak eresztettek egy két- és egy négykerekű szuprsportolót, hogy kiderüljön: a klasszikus negyed mérföldes dragtávon melyikük a jobb. Akkor Santa Podban a Ducati látványosan rommá verte a Porschét.
Chris Harris azonban nem nyugodott bele a vereségbe. Nekifutottak újra, ezúttal egy repülőtér végtelen hosszúságú betoncsíkján. Álló helyzetből, azután repülőrajttal is próbálkoztak, mert a cél az volt: kiderítsék, tud-e bármilyen feltételek mellett győzni a szupersportkocsi. Nos, a címből is kiderül a válasz: igen, de csak a háromszázas sebességhatár közelében. Ott viszont nem kicsit látványosan lesz gyorsabb a 1199-esnél…
Érdekes, ahogy a motor még extrém magas sebességek mellett is emelgeti az elejét. Nem hiába lett ilyen hamar kultuszmotor a Ducati Panigale-ből… A videó hozzászólásainál pedig volt, aki már felvetette, hogy mi lenne velük egy versenypályán. Mr Harris, jöhet a következő felvonás!
Cimkék:
"Indiában sóért mezítláb megy Gandhi, vegyen nálunk motort Jancsi, Pista, Bandi."Ilyen marketinggel ma már Indiában sem lehet motort eladni!
Elolvasom »A rendkívül népszerű, és nekünk is oly szép emlékű gyorsasági motoros VB kétütemű 125-ös motorjait leváltó Moto3 győztesét tette most elérhetővé a KTM.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »