Triumph Speed Triple R |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Soros háromhengeres folyadékhűtéses DOHC benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’050 |
Furat x löket (mm) | 79,0 x 71,4 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 99/135/9’400 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 111/7’750 |
Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés |
Indítás | Elektromos önindító |
Tengelykapcsoló | Több tárcsás olajban fürdő |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | X-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Alumínium |
Lengőkar | Egyoldalú alumínium-ötvözet, excentrikus láncállítással |
Első felfüggesztés | Öhlins 43 mm-es NIX30 fordított villák, állítható rugó előfeszítés-, csillapítás- és nyomó fokozat, rugóút 120 mm |
Hátsó felfüggesztés | Öhlins TTX36 két csöves Monoshock, állítható rugó előfeszítés-, csillapítás- és nyomó fokozat, rugóút 130 mm |
Kerekek (elöl / hátul) | PVM kovácsolt 5 küllős aluminium ötvözet, 17×3,5 / 16×6 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 22,8/90,9 |
Első fék | Dupla 320 mm-es úszó tárcsák, Brembo 4 dugattyús Monobloc radiális féknyereg, kapcsolható ABS |
Hátsó fék | Szimpla 255 mm-es tárcsa, Nissin 2 dugattyús féknyereg, kapcsolható ABS |
Első gumi | 120/70ZR17 |
Hátsó gumi | 190/55ZR17 |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’100/795/1’110 |
Tengelytáv (mm) | 1’435 |
Ülésmagasság (mm) | 825 |
Menetkész tömeg (kg) | 212 |
Üzemanyagtartály (l) | 17,4 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2012. október) | 4.690.000.- |
Cimkék:
Elérkeztünk a DaiRal építésének legutolsó fejezetéhez. Minden kész, a végső csinosítás után jöhet a VAS éles tesztelése! Íme a záró felvonás.
Elolvasom »Sok érdekes motoron volt már szerencsém ülni életemben, mégis azt hiszem, ez viszi a pálmát. Hiszen csak egy van belőle, nagyon különleges, és működik! Végre teszteljük a DaiRalt!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »