Kawasaki Ninja300 |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtésű, DOHC 8 szelepes soros kéthengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
Hengerűrtartalom (cm3) | 296 |
Furat x löket (mm) | 62 x 49 |
Sűrítési arány | 10,6:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 29/39/11’000 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 27/10’000 |
Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: Ø32 mm x 2 (Keihin) |
Gyújtás | Digitális |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | “Diamond” acél csőváz |
Első felfüggesztés | 37 mm-es teleszkópvilla |
Hátsó felfüggesztés | Uni-Trak gáztöltésű központi rugóstag 5 fokozatban állítható előfeszítéssel |
Rugóút elöl/hátul (mm) | 120/132 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 27/93 |
Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 35/35 |
Első fék | 290 mm hullámos tárcsa, kétdugattyús féknyereggel |
Hátsó fék | 220 mm hullámos tárcsa, kétdugattyús féknyereggel |
Első gumi | 110/70-17 M/C 54S |
Hátsó gumi | 140/70-17 M/C 66S |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’015/715/1’110 |
Tengelytáv (mm) | 1’405 |
Szabadmagasság (mm) | 140 |
Ülésmagasság (mm) | 785 |
Menetkész tömeg (kg) | 172 |
Üzemanyagtartály (l) | 17 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2012. október) | 1.499.000.- |
Cimkék:
Ebben a részben befejeződik a DaiRal építése. Kialakul a motor végleges képe, már csak a tesztelés és a csinosítás van hátra.
Elolvasom »Aki belekóstolt már valaha a terepmotorozásba az tudja, hogy az átlagoshoz képest sokkal nagyobb kihívást jelentő, és az utcaitól teljesen eltérő technikai tudást igénylő műfaj egyik legvonzóbb oldala a természetben való kötetlen mozgás és a tájban gyönyörködés.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »