Kawasaki Z1000SX Tourer |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Vízhűtésű, 16 szelepes soros négyhengeres benzinmotor szabályozott katalizátorral |
Hengerűrtartalom (cm3) | 1’043 |
Furat x löket (mm) | 77 x 56 |
Sűrítési arány | 11,8:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 101,5/138/9’600 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 110/7’800 |
Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: Ø38 mm x 4 (Keihin) ovális segéd pillangószelepekkel |
Gyújtás | Digitális |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Alumínium gerincváz |
Első felfüggesztés | 41 mm-es fordított villa fokozatmentesen állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással és rugó előfeszítéssel |
Hátsó felfüggesztés | Vízszintes monoshock rendszer, gázrugós lengéscsillapítóval, fokozatmentesen állítható csillapítással és rugó előfeszítéssel |
Rugóút elöl/hátul (mm) | 120/138 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 24,5/102 |
Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 31/31 |
Első fék | Dupla beálló, 300 mm hullámos tárcsák, radiális féknyergekkel, 4 dugattyúval |
Hátsó fék | 250 mm hullámos tárcsa, egydugattyús féknyereggel |
Első gumi | 120/70ZR17M/C (58W) |
Hátsó gumi | 190/50ZR17M/C (73W) |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’105/790/1’230 |
Tengelytáv (mm) | 1’445 |
Szabadmagasság (mm) | 135 |
Ülésmagasság (mm) | 820 |
Menetkész tömeg (kg) | 228 (ABS-es változat 231) |
Üzemanyagtartály (l) | 19 |
Ár (forint, regisztrációs adóval) | 3.899.000.- (sima Z1000SX ABS nélkül) |
Cimkék:
Nagyon nagy várakozás előzte meg sokak részéről a kölni bemutatót: a hírek szerint messze a bajor standon volt a legnagyobb tömeg. Nézzük, mit kevertek a BMW boszorkánykonyhájában!
Elolvasom »A mindig is gyanúsan viselkedő motorblokkal nem lehetett tovább várni: fel kellett újítani, hogy a DaiRal elkészülte után ne egy füstokádó szörny legyen majd. Persze ez sem ment zökkenőmentesen.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »