A legendás modell azóta sajnos utód nélkül megszűnt, mégis örökre beírta magát a motorkerékpár-gyártás történelmébe. Az 1982-ben debütált CB-X ugyanis a maga korában igazi csemegének számított soros hathengeres motorjának páratlan járáskultúrájával és erőleadásával. A korai nyolcvanas években az 1’047 köbcentiméteres, 105 lóerős erőforrás gigantikusnak számított, a motor egyszerre volt egy superbike és egy sporttúra gép.
Az évforduló alkalmával néhány szép fotóval emlékezünk meg a legendáról, illetve azzal a jó hírrel, hogy a közelmúltban sikerült egy gyönyörű állapotú példányra bukkanni – ha minden jól megy, rövidesen egy saját menetpróbával is adózhatunk a jubileumnak.
Cimkék:
Amennyiben hihetünk a pletykáknak, már idén szeptemberben megérkezik az éppen csak felfrissített S1000RR gyárilag tovább tuningolt változata, a HP4. A cél nyilvánvalóan a Ducati Panigale elhomályosítása.
Elolvasom »Augusztus végén kerül sor a közép-kelet-európai selejtezőre Lengyelországban, ahol végre magyarok is nevezhetnek. Nagy móka lesz!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »