Tegnap reggel kilenc órakor a Richter-skála szerinti 5,8-as erősségű földrengés rázta meg az észak-olaszországi Emilia-Romagna tartományt, amelyet több kisebb utórengés követett a délutáni órákban. A természeti csapás egyelőre ismeretlen méretű károkat okozott a Ducati gyárban is, amelyet az első rengés idején teljes egészében ki is kellett üríteni.
A bolognai cég mindössze annyit tett közzé, miszerint a termelés újraindításának időpontja bizonytalan, egyelőre a károk felmérése zajlik. Ami a legfontosabb: a gyár munkatársai közül halálos áldozatot nem követelt a csapás. Ennek főként azon hír fényében van jelentősége, hogy a tartományban már tegnap napközben is 15 halottat találtak a romok alatt, és ez sajnos vélhetően nem a végleges szám…
Ebben a hónapban ez már a második jelentős földrengés arrafelé, a május 20-i csapás miatt több autógyár (a Ferrari, a Maserati és a Lamborghini is) állította le a gyártósorokat. Reméljük, a nagy múltú olasz motorgyár mihamarabb talpra áll (főleg most, hogy a közelmúltban történt tulajdonosváltásának hála hosszú távon is stabilizálódni látszik anyagi helyzete).
Cimkék:
Talán hiánypótló ötlet, miszerint egy amerikai cég fényvisszaverő anyagból készített csomagrendszert dobott piacra.
Elolvasom »A Lit Motors eddig csak számítóképes grafikán mutatta be elképzelését a felboríthatatlan, önmagát egyensúlyozó kétkerekűjét. Íme a működő prototípus!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »