Rok Bagoroš szlován streetfighter egyik videóját már tavaly bemutattuk, a KTM gyári kaszkadőre a múlt évben egy KTM 125 Duke-kal égette a gumit illetve mutatott be akrobatikus motorozást. Az osztrákok új termékük népszerűsítése mellett a mutatványos motoros karrierjét is támogatják – a szlovén akrobata idén a kategóriájában mértékadó, frissen megújult 690-es Duke-ra tehette rá kezét, lábát, miegyebét. A múlt heti ismerkedés után kedden hivatalosan is bemutatkozott az osztrák-szlovén páros.
„NAGY különbség van a két motor között. Ez a gép ötször erősebb, mint a 125 Duke, és bármilyen hiba eséssel végződhet, ahogy azt már meg is tapasztaltam. A gép bámulatosan erős, de lassan átveszem felette az irányítást. Emlékeztetnem kell magamat, hogy ez az első nagymotorom, így meg kell tanulnom, hogyan kezeljem az extra erőt, s hogyan használjam az látványos mutatványokhoz, melyeket élvezet bemutatni és izgalmasak a rajongóknak.”
Cimkék:
Némi kihagyás után visszatér a negyedmérföldes aszfaltcsíkra Tóth Zoli, aki korábban Harley-ja nyergében magyar bajnok volt. Kunmadarason nagy csaták várhatók!
Elolvasom »A világhírnévre szert tett túramotoros neve mára összeforrt a bajor gyáréval. Most megszabadították kedvencétől. Szerencsére csak átmenetileg.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »