A szépen összevágott mozgóképet a gyár tette közzé, hogy a rajongók láthassák, miként készül – immáron sorozatban – a cég nagy reménye, az F3-as szuperport gép. A kiindulás 1’200 darab alkatrész, amelyekből aprólékos, jelentős részben kézi munkával áll össze a 675 köbcentis szépség. Íme:
A sajtóanyag kiemeli, hogy minden egyes részegységet külön-külön ellenőriznek, illetve az alegységek összeszeréle is kontrollon esik át a további beépítés előtt. Jól látható, hogy a motor is próbapadon forog, illetve az egész elkészült gép is magas fordulaton jár, mielőtt a gyáriak útjára engednék. (Akik pedig a hangját is szeretnék hallani, elég visszalapozniuk az Onroad virtuális hasábjain.) Remélem, itt Magyarországon is fogunk találkozni néhány példánnyal!
Cimkék:
A hosszában álló V2-eseiről elhíresült olasz gyár most minden eddiginél könnyebben felismerhető géppel rukkol elő: a hengerek egyenként is hét decisek.
Elolvasom »Akinek korosabb a vasa, sokszor küzd az elfáradó alegységek beszerzésével. A bajor gyár azonban gondol azokra is, akik nem a legfrissebb modelleket hajtják.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »