Vicces dolog, amikor valaki úgy motorozik, mint a világon kevesen (ezt egy-két világbajnoki címmel igazolni is tudja), de közútra érvényes vezetői engedélye – mint minden “átlagmotorosnak” – nincs. Mit tehet ilyenkor a világbajnok? A holtszezonban elmegy egy motoros suliba, és végigjárja a tanfolyamot.
Jorge Spanyolországban annak rendje és módja szerint végigjárta az elméleti órákat, és sikeresen le is vizsgázott. A napokban pedig megkezdte a gyakorlati képzést. Oktatója egy bizonyos Xavi Vallejo, aki nem is tudom, mit fog neki oktatni. Hiszen kanyarodni aligha tud úgy, mint legújabb tanítványa.
Most már csak azon kell izgulni, Jorge a gyakorlati vizsgán nehogy elhasaljon. Mondjuk mert egy hívogató kanyarban megszokásból letérdel, és faképnél hagyja a vizsgabiztost…
Cimkék:
A nagy darabszámban termelő, de az erős hazai piac miatt keveset fejlesztő indiai gyártó önmagához képest mintha modelloffenzívába kezdett volna. Most egy kimondottan csinos járművel jelentkeztek: íme a Cafe Racer.
Elolvasom »Ilyenekből kellene rengeteg nálunk is. Talán néhányan biztonságosabban közlekednének, ha naponta látnának hasonlót a tévében.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »