A japánokra úgy általában sok dolog miatt lehet mondani, hogy ‘kicsit furcsák’ – és akkor azt hiszem, finoman fogalmaztunk. Az alábbi képsorok azért nem annyira durvák, de mindenképpen érdekesek. Az endúsport egy, a távol-keleti országban feltalált ága a G-Impact, ahol a pálya vonalvezetésébe szándékosan (sőt, művi úton) 5-10 méteres, függőleges akadályokat építenek be. Ezek legyőzése néha sikerül, néha nem. Íme egy kis ízelítő (az egyik versenyző érdekes technikával meg le: kötéllel engedi le motorját, míg a másik – a videó legvégén – igazi férfiként lemotorozik):
Ugyanezen az emelkedőkön persze néha felfelé is közlekedni kell. A jelek szerint az sem könnyebb, legalábbis nem túl magas arányban abszolválják a résztvevők. A következő két videó kicsit hosszabb, de sok érdekes elemet tartalmaz. Jó szórakozást!
Egyes részeknél azért az a meglátásom, hogy ahol a japán versenyzők esnek-kelnek, ott Taki barátomék azért megoldanák a feladatot…
Cimkék:
A franciák valahogy mindig élen járnak a motorosok biztonsága irányába tett lépések és törvények terén. Náluk megszületett a törvény a láthatósági ruházatról.
Elolvasom »Egy BMW Motorrad rajongó páros hamar Anglia egyik legismertebb egyedi motorkerékpár építőjévé vált.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »