Gazdasági válság ide vagy oda, idén tudtuk fennállásunk öt évének talán legtöbb új motorját kipróbálni. Igaz, kicsit rövidebb távokat motoroztunk velük, ennek ellenére öröm volt így csokorba szedni 2011 tesztelt járműveit. Hogy egy kicsit önzőek legyünk, hadd kívánjunk valamit magunkank is 2012-re: még ennél is több kétkerekűt és ugyanilyen hűséges olvasóközönséget!
BMW K1200LT és K1300GT (összehasonlítva utódaikkal)
Triumph Tiger 800 (összehasonlítva a Honda VFR800X Crossrunnerrel)
Vectrix VX-1 (elektromos)
Yamaha XVS-1300A UBS és Vicrory Hammer S
Kawasaki KX450F és Kawasaki KX250F
Harley-Davidson Dyna FLD Switchback 2012
Vectrix VX-2 (elektromos)
Cimkék:
Lassan, nagyon lassan, de alakul az aggregát és annak környezete. Ebben a részben meggyógyul a hengerfejes Daihatsu blokk és eldől a kuplung kérdése. Sőt, már körvonalazódik a kardánhajtás is!
Elolvasom »Az elektromos motorok egyre bővülő piacán helyet lehet szerezni úgy is, ha valaki a villanykétkerekűek versenyein szerez jó helyezéseket. Az új francia gyártó is ezt az utat célozza - bár ehhez még jócskán fejleszteni kell a szerszámot!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »