A motoGP 990-es érájáról a legintenzívebb kép, ami bennem él az, ahogy Capirossi alatt táncol a bivalyerős Ducati. 2006-ban a vörös fenevaddal kis híján bajnok lett, de az élet, egész pontosan egy csapattársa által okozott baleset közbeszólt.
Capirex talán nem volt a legeredményesebb motorversenyző, de a mezőny egyik legtapasztaltabb, szeretett és tisztelt tagja volt. A 38 éves olasz karrierje 22 éve alatt 329 GP futamon indult, 99-szer állt a pódiumon, 29-szer győzedelmeskedett (ebből 7-szer a királykategóriában), 1990-ben és ’91-ben 125-ös, ’98-ban pedig 250-es világbajnoki címet szerzett. Amikor a misanói versenyhétvégén Capirex könnyekkel küzdve bejelentette visszavonulását, az újságírók felállva tapsoltak tisztelegve az olasz versenyző előtt.
Cimkék:
„Többet élsz öt perc alatt egy motoron száguldva, mint mások egész életükben.” - Marco Simoncelli
Elolvasom »Egy ősi motoros dakota mondás szerint terepre nem való az ABS. A Husqvarnánál ezt nem hallották.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »