A Honda nem bíz semmit a véletlenre, „a közelgő EICMA előtt” az utolsó napokban is igyekeznek a figyelmet legújabb technikai újdonságaikra terelni. Az új sorkettes erőforrás, az arra épülő Integra és két másik modell mellett esetünkben a csemegét a DCT váltó kisebb, könnyebb, olcsóbb második generációja, illetve az azt bemutató alábbi videó jelenti. A két éve a VFR1200FD-ben debütáló, azóta általunk is tesztelt változatot a japánok egy kevésbé körülményes, így elméletileg olcsóbb konstrukcióban teszik szélesebb vásárlóközönség számára is elérhetővé. Nyilván ez a nyomatékváltó nem állítható párhuzamba a motoGP-ben használt jóval bonyolultabb, összetettebb IGS rendszerű szerkezettel, azonban a három módban használható eszköz így is jelentős ugrást jelent a jelenleg elterjedt váltókhoz képest.
Cimkék:
Mondhatni a szokásos beharangozás a közelgő EICMA előtt. Ezúttal az osztrák KTM dobott be egy videót az új Duke-ról.
Elolvasom »Az EICMA előtti utolsó szürke napokon sok égbekiáltó újdonságra már nem számíthatunk. Vagy mégis?
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »