Az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy az első forgalomba helyezett Suzuki DL650, vagyis a friss V-Strom tesztpéldánya nálunk kezdheti meg kilométer-gyűjtögetését. Mivel néhány éve első saját “rendes” motorom ennek a típusnak az elődje volt, személyesen is nagyon megörültem a lehetőségnek.
A gépet éppen csak forgalomba helyezték a Full-Gas budaörsi úti szervizében, konkrétan 2, azaz kettő kilométerrel az órájában kaptuk meg. Így a holnapra amúgy is betervezett jó néhányszáz kilométeres túrán szép finoman be lesz járatva a hófehér szépség.
Az első benyomások alapján (ez csupán 13 kilométert jelent) egy nagyon finoman működő kis szerkezet tesztje következik, amelyet soron kívül, remélhetőleg még a héten olvashattok is. Elöljáróban annyit: egy több mint 150.000 kilométert futott elődjével is össze fogjuk tudni hasonlítani!
Cimkék:
Áprilisban jelentették be az austini versenypálya MotoGP és Forma-1 szerződéseinek létrejöttét, májusban pedig már el is kezdték építeni.
Elolvasom »A motorépítés külön műfaj, melynek során az elkészülő jármű használati értéke a legkevésbé sem fontos. Következzenek az idei legjobbak, rengeteg nagy felbontású képpel!
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »