Persze kevésbé mágikus gondolkodással csupán arról van szó, hogy a legtöbb motoros nem csupán saját masinája, hanem többé-kevésbé a technika iránt is vozódik. A gyártók általában féltve őrzik titkaikat, ezért is érdekes, amikor egy-egy kivételes alkalommal fényképezőgépek vagy videókamerák örökíthetik meg a gyártás folyamatát, a félkész motorokat. Motorosoknak mindig örömteli egy kétkerekű járműveket gyártó üzemet belülről látni, most pedig a Ducati szentélye került lencsevégre. Az olaszok idén ünneplik országuk egyesítésének 150. évfordulóját, ebből az alkalomból az autoblog.it az olasz motorizáció jeles képviselőit mutatja be; ennek a riportsorozatnak a keretében került sor a bolognai látogatásra. Az eredmény lehet, hogy nem olyan látványos, mint a BMW gyárában készült videósorozat, de a galériában megtekinthető képek mindenféleképpen ritkaságszámba mennek.
Cimkék:
Megérkezett az Erik Buell sportmotorjáról szóló videósorozat második darabja. Az már most biztosnak látszik, hogy az összes részt meg kell nézni, hogy érdemleges információkat is megtudjunk.
Elolvasom »Hihetetlen hír indult Iwatából: a Yamaha jövőre kivonul a superbike világbajnokságból.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »