Az MV Agusta történelme egy Janus-arcú história. A korabeli sikereket beárnyékolja az elmúlt évtized hányatatott anyagi helyzete, a többszörös tulajdonosváltás. Egyelőre az olasz cég jövője, legalábbis rövidtávon, biztatónak tűnik. A Harley-Davidsontól történő elszakadásból a pletykák szerint az olaszok igencsak profitáltak, bár néhány feltételt teljesíteniük kell még. Ezeknek az értékesítéshez kötött kritériumoknak a véghezvitelében segíthet az Agusta új, párját ritkító háromhengerese, az F3. Hosszú évek pletykái után a végleges motort a tavalyi EICMA-n mutatták be, amelyet a közönség a kiállítás legszebbjének választott. Néhány hete hallhattunk az olaszok piaci terveiről is, most pedig elérkezett a pillanat és a talján újdonság hangját is hallhatja a nagyközönség. Így szól az olaszok háromhengerese.
Cimkék:
Travis Pastranát nem kell különösebben bemutatni. A legőrültebb motoros Nitro Circus című műsorában újabb látványos mutatványokat élvezhetett a közönség – valamint Pastrana leánykérését.
Elolvasom »A korábbi ízelítők után a Husqvarna egy újabb csomaggal lepett meg minket, megérkeztek az első kémfotók a svéd/olasz/német motorról.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »