|
BMW R1200R Classic
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Kéthengeres, lég-olaj hűtésű, hengerenként négy szelepes, DOHC vezérlésű boxermotor
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
1170
|
Furat x löket (mm)
|
101×73
|
Sűrítési viszony
|
12,0:1
|
Keverékképzés
|
BMS-K+
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
81/110/7750
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
119/6000
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
körmös kapcsolású, hatfokozatú
|
Szekunder hajtás
|
kardántengely
|
Felépítés
|
|
Váz típusa
|
térhálós csőváz
|
Futómű elöl
|
Telelever, 120 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Paralever, 140 mm rugóút
|
Első fék
|
két 320 mm-es tárcsa
|
Hátsó fék
|
egy 265 mm-es tárcsa
|
Gumiabroncs elöl
|
120/70ZR17
|
Gumiabroncs hátul
|
180/55ZR17
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség (mm)
|
2145/906
|
Tengelytáv (mm)
|
1495
|
Utánfutás/villaszög (mm/fok)
|
119,1/62,9
|
Ülésmagasság (mm)
|
800/830
|
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
18
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
223
|
Megengedett össztömeg (kg)
|
450
|
Menetadatok
|
|
Végsebesség (km/h)
|
>200
|
Gyorsulás 0-100 km/h (mp.) | 3,5 |
Fogyasztás 90/120 km/h (l/100km)
|
4,1/5,5
|
Ár (forint, R1200R)
|
3.638.000.-
|
Cimkék:
Kevesen használják igazán rendeltetésszerűen túraendúrójukat. Pedig megtehetnék, hiszen ezek valóban sokoldalú motorok. Elmondjuk, hogyan kezdjék!
Elolvasom »A történet főszereplője a saját motorom, illetve az a mondás, miszerint a legjobb is lehet még jobb.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »