Ha versenymotorokról van szó, pontos adatokat nem lehet tudni. Jobb esetben ugyan a hozzájuthatunk néhány hozzávetőleges számhoz, kevésbé titkos információhoz, de ettől nem kerülünk közelebb az igazsághoz. Így van ez a Suzuki GSV-R utolsó nyolcszáz köbcentiméteres változatával is. A több mint 225 lóerős masina közelítőleges adatainak számbavétele helyett így inkább azt érdemes megemlíteni, hogy Bautista gépe a tavalyi masina kis továbbfejlesztésével jött létre. A mérnökök javítottak a váz és a lengőkar merevségén, optimalizálták a súlyelosztást, és a versenymotor egy sokkal korszerűbb elektronikus vezérlést kapott. A képeken látható új fényezésű vas a március 20-i quatari teszten lép először a nyilvánosság elé.
Cimkék:
Éppen csak bemutatták, a Motus máris az egyik legrangosabb amerikai motoros eseményen parádézik az MST-01-gyel.
Elolvasom »A hírre mindent mondhatunk, csak azt nem, hogy férfias. No de hölgyek is motoroznak, sőt ők használnak Coco Mademoiselle parfümöt is.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »