A hír alapvetően nem új, hiszen már tavaly, a DOHC vezérlésű boxer GS-be ültetése után nem sokkal a szaksajtó komolyan fejtegette a következő lépést. A jelenlegi, komplex olaj-levegő hűtéssel a hamarosan kötelezővé váló Euro 4-es normákat a teljesítmény jelentős csökkentése nélkül teljesíteni nem lehet, így a BMW is kénytelen lesz vízhűtést alkalmazni népszerű R családjában is.
A fenti képeket egy BMW tulajdonos, Gerard Llauradó készítette Spanyolországban egy mobiltelefonnal. A motoros figyelmes lett az ismerős forma furcsa jellegére, előkapta telefonját és az utolsó motort sikerült megörökítenie. Sajnos az egyik legnagyobb spanyol motoros oldalon, a Solomotón megjelent képek rossz minőségűek, sok következtetést nem lehet levonni belőlük. Az biztos, hogy a masinán az egykarú lengővilla is új, hiszen az a szokásos jobb oldal helyett a bal oldalon fut, s ennek megfelelően a kipufogó is átkerült a jobb oldalra. Lehetséges, hogy csak az álcázás része, de a motor idomzata is újnak tűnik, a jellegzetes olajhűtő eltűnésével nagyobb szabadságot élveznek a formatervezők is.
Cimkék:
A versenyzőknek nem csupán az a dolga, hogy a technikát győzelemre vigyék, számos egyéb kötelezettségnek is meg kell felelni.
Elolvasom »A retro motorok egyik gyöngyszeme változatlan technikai tartalommal, de új színekkel csábítja potenciális vásárlót – kizárólag Japánban.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »