Az átépítés alapját a Honda Rune adta, ami önmagában elképesztő szerkezet. Sajnos ilyet még nem próbáltunk, de állítólag meghökkentően jól motorozható a több mint 360 kilogrammos, az 1,8 literes, hathengeres boxer blokk köré épített motorcsoda. A Honda mindent beleadott a Valkyre Rune-be, nem sajnált belőle semmit.
Az átépített motor mintha a Hayabusa nagytestvére akarna lenni, az egyedi idomok és plexi az eredeti koncepciótól eltávolodva kimondottan sportmotoros géppé varázsolta a Rune-t. A részletekről keveset tudunk, állítólag belenyúltak az erőforrásba némi plusz teljesítmény reményében. A gyári 100 lóerőt nem lehetett nehéz feljebb varázsolni a rendelkezésre álló 1,8 liter lökettérfogatból. A képeken látszik, hogy a Rune jellegzetes első villáját is lecserélték, valami sportosabb darab kerülhetett be, és úgy tűnik, az első fék sem széria.
Ízlés kérdése, egy körre azért elmennék ezzel vaddisznóval.
Cimkék:
2010. talán legnagyobb technikai „szenzációja” a motoros világban a Honda DCT váltója volt. Az Xtrac most ezt a technológiát avíttá tette.
Elolvasom »Egyik ismerősöm szerint ennyi csomagot még egy autóba sem lehet bepakolni. Egy alaposan felkészült motoros azonban mindenre gondol.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »