Kedvenc autós portálunk, a totalcar.hu, illetve legkedvesebb ellenségünk, a totalbike.hu gondozásában aláírásgyűjtés kezdődött, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet arra, milyen sokan szeretnének B-s jogsival 125 köbcentis robogót vezetni.
A témával már mi is sokat foglalkoztunk, Mackó beszélt erről a rádióban, és egyébként rengeteget értekeztünk a kérdésről személyes beszélgetések során az importőrök képviselőivel. A változtatásnak a mi megítélésünk szerint is pozitív hatása lenne elsősorban Budapest közlekedésére, de talán még nagyobb hatása lenne a 125-ösök várható megugró értékesítésein keresztül az egész halódó hazai motoros kereskedelemre.
Aki lusta olvasni, annak összegzem a totalcar.hu cikkét: Aki aláírásával akar támogatni, az vagy aláírja a robogót is árusító kereskedésekben és egyéb motoros boltokban fellelhető ívet, vagy letölti, úgy írja alá, és postázza a Totalcar címére.
Cimkék:
Sokszor csak a végterméket látjuk, pedig néha annak elkészítése sokkal érdekesebb. Így készülnek a stúdiófotók.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »