Annak idején a Párizsi Autószalon keretein belül mutatta be a HYmotion3 nevű hibrid járművet a Peugeot Scooters. A koncepció fontosabb elemei a hibridhajtás, a 125-ös feltöltős erőforrás, a nyitott kabin, no meg persze a ritkaságszámba menő háromkerekű kialakítás voltak. Egy évvel később egy kissé átalakított tanulmányt mutatott be a francia cég, az már jóval szokványosabb volt a három kerék megtartása mellett is.
A legújabb hírek szerint a Peugeot a masina szériaérett változatát még az őszi kiállításokon a nagyközönség elé viszi, a gyártást és az értékesítést pedig 2012-ben fogja megkezdeni. Ha hihetünk a pletykáknak, akkor a motor jóval konvencionálisabban kerül piacra, a franciák lemondtak a drága hibrid technológiáról. A jelenlegi információk szerint a 300 köbcentiméteres erőforrást azonban az eredeti terveknek megfelelően kompresszor lélegezteti, a csúcsteljesítmény így 41 lóerő lesz. A gyártó szerint a Satelis alapjaira fejlesztett dönthető kialakítású háromkerekű gépezet ára nem lesz túlságosan magas, bár a maxirobogók jelenlegi, nem túl alacsony beszerzési költsége mellett kérdés, hogy ez mit is jelent valójában.
Cimkék:
A BMW az elmúlt hetekben, hónapokban kisfilmeket készít néhány esetben csodabogárnak nevezhető tulajdonosokkal.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »