Életünket átitatják a reklámok. Az utak melletti óriásplakátok, a TV-ben, újságokban jelenlévő hirdetések, a mozifilmekben megtalálható úgynevezett „product placement” jellegű reklámok ma már mindennapjaink megszokott részei. A BMW most az emberi szem működésének egy érdekes tulajdonságát kihasználó kampányt készített.
Ugyan számos városi legenda szól a tudatalatti reklámozásról, itt azonban szó sincs semmiféle alattomos szándékról vagy módszerről. Valójában a bajorok reklámja inkább egy jópofa optikai illúzió, amely a retinába néhány pillanatra beégő kontrasztos képek módszerére alapul. Egy „szokványos” BMW reklám során néhányszor, a tudatos értelmezhetőséghez túl gyorsan felvillan a BMW felirat, majd a reklám végén, amikor Ruben Xaus felszólítja a nézőket, hogy csukják be a szemüket, és lássák ők is az álmukat, a retinába „beégett” BMW felirat jelenik meg az emberek szeme előtt. Sajnos ez az élmény ténylegesen nem élhető át az alábbi videót megtekintve, de az legalább bemutatja a reklám készítését is.
Cimkék:
Évente 18-szor kipakolni, összeszerelni, versenyezni, összepakolni, majd utazni tovább: nehéz egy GP csapat élete.
Elolvasom »Még szinte ki sem hűlt a bemutató izgalma a Ducati Diavel körül, máris újítottak az olaszok. Igaz, csak egy színt. Már ha a fekete annak számít...
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »