Vajon mi az ideális lökettérfogat, ha motorozásról van szó? 250 köbcentiméter? 400? Esetleg 500-600? Na jó, egy 750-essel kibékülnék, nem kellene feltétlenül egy 1000-es. Egy 6000-es pedig semmiféleképpen. Azonban nem vagyunk egyformák, van, aki pont erre vágyik.
Az alábbi kis videókon egy 6000 köbcentiméteres, V12-es Aston Martin blokk köré épített masinát tekinthetünk meg, amelyet a napokban befejeződött Essen Motor Show-n mutattak be a nagyközönségnek. A motort gépszörnyet elnézve önkénytelenül is a Boss Hoss-ok jutnak az ember eszébe. A legerősebb amerikai 6200 köbcentiméteres V8-as blokkra épül és 445 lóerős; ez a szerkezet azonban azt is lepipálja. Ugyan nem ismert, hogy pontosan melyik típusból származik az aggregát, de az Aston Martin V12-esei 425-514 lovas teljesítményűek. A Millyard V10-es Viperéhez hasonlítható gépsárkány ára a hírek szerint 27 millió forint.
Cimkék:
Semmi több, mint egy karácsonyi ajándékötlet.
Elolvasom »Nem tudom, mennyire életszerű helyzet az, amikor lemerül az akkumulátorunk, és nincs konnektor a közelben. Mindenesetre erre is van megoldás.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »