A korábbi tervekkel ellentétben a Confederate új, prémiumkategóriás masinája, a C3 X132 Hellcat, körülbelül fél éves késéssel kerülhet az első vásárlóhoz. Az eredeti tervek szerint már néhány hete, október végén, Mindenszentekkor át kellett volna adniuk az első elkészült példányt, de a nehézségek miatt arra csak 2011 második negyedévében kerül sor. Az eredetileg tervezett 39,750 dolláros árat sem tudja tartani a gyártó, a vételár 45,000 amerikai zöldhasú lesz.
Az új masina egyébként sokkal konvencionálisabb az eddigi Confederate modelleknél, bár minimalista szerkezetével megjelenése a márkához illően különleges. A motor két alváltozattal fog rendelkezni. A Roadster kivitel 30°-os villaszöggel és 163.8 centiméteres tengelytávval készül majd, míg a Fighter esetében ezek a adatok 23.5° és 156.2 centiméter lesznek. Mindkét változatot ugyanaz a 132 köbhüvelykes (2,163 köbcentiméteres) lökettérfogatú, 56°-os hengerszögű V2-es fogja hajtani, amely 197 Newtonméteres nyomaték előállítására képes. A X132 Copperheadnek nevezett erőforrás a S&S X-Wedge Confederate számára készült átalakítása, amelyet továbbra is az S&S készíti. Bár a cég az X-Wedge-hez kínál saját gyártású 6 fokozatú váltót, a Confederate mégis a maga által készített 5 fokozatú nyomatékváltóját építi be.
Teljesítményadatok egyelőre nem állnak rendelkezésre, de egy ilyen motor esetében ez nem is olyan lényeges. A 215 kilogrammos tömeg mindenesetre biztatóan hangzik. Akit nem rettent el a magas vételár és egy igazán különleges masinára vágyik, az 2.250 dolláros előleg megfizetése mellett megrendelheti saját X132-es Hellcatjét. Amennyiben valakit mégsem győztek meg a galériában látható számítógépes látványtervek, esetleg még hezitál, mindenképpen hallgassa meg a cég elnökének marketinges monológját az alábbi videókban.
Cimkék:
A Honda kultuszmopedje, a Cub eddig az eladási rekordok folyamatos döntögetéséről volt ismert. Némi tuninggal a dinamikája is világszínvonalú lehet.
Elolvasom »Ítélet született egy közel két évvel ezelőtt történt halálos motoros baleset ügyében. Mind az eset, mind az ítélet legalábbis megosztó lehet.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »