Egyelőre nem sokat tudni az új masináról, de nyilván a most zajló EICMA-n menet közben a részletek is kiderülnek. Az 1000 köbcentis, V4-es csupasz élménymotor várhatóan az RSV4-hez hasonlóan két változatban lesz elérhető, bár hivatalos információnk erről sincs.
A számokat tekintve nincs miért szégyenkeznie a gépnek, a maximális teljesítmény 162 lóerő 110 Newtonméteres nyomatékcsúccsal. A fordított teleszkópok 43 milliméteres belsőcső-ármérővel, négy beállítási lehetőséggel (előfeszítés, mindkét irányú csillapítás és magasság) rendelkező Sachs darabok, titán-nitrit borítással a csúszószáron. A kerekek 2.3 kilogrammal könnyebbek az RSV4R-en alkalmazottakhoz képest. A masina várhatóan az Aprilia APRC nevű elektronikai csomagjával fog piacra kerülni, amely magában foglalja az ABS-t, a kipörgésgátlót, a gyorsváltót, a gyújtástérkép állítását, az indítás- és az egykerekezés-vezérlőt. Bár megszoktuk, hogy az olaszok szép motorokat gyártanak, az esztétika terén van némi elmaradása a gépnek. Egy csupasz motor több, mint egy sportmotor idomok nélkül, de a V4R valójában pontosan úgy néz ki, mint egy sportmotor idomok nélkül, amelynek fogadtatása legalábbis kérdéses a stílusra (is) érzékeny piacon.
Cimkék:
Nem jelmezbálból érkezett F4-essel van dolgunk, a régen várt MV Agusta F3 végleges képeit láthatjuk.
Elolvasom »Íme néhány kép az idei újdonságokról a teljesség igénye nélkül.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »