Korábban már beszámoltunk az MV Agusta piachódító terveiről. Miután az olaszok visszavásárolták a céget a Harley-Davidsontól, lépéskényszerbe kerültek. Az adósság rendezése, a beruházások és az 1 eurós vételár mellett az olaszok még további jelentős összeget is fog kapni az amerikai cégtől, amennyiben néhány feltételnek megfelel. Magyarán mondva sikeres üzletpolitikát folytat a következő években. Ebben juthat kulcsszerep az új F3-nak, a 675 köbcentiméteres, 3 hengeres sportmotornak. A végleges képeket nézve a motor a Tamburini féle F4 kisebb változata, néhány apró különbséggel. A kipufogók a GP-t idézik, a kétrészes váz pedig a Brutalét. A hírek szerint a vas 137 lóerős teljesítményt produkált a főtengelyen, amit az olaszok legalább 140-ig szeretnének emelni a tömeggyártás beindításáig.
Korábban Castiglioni a masina alapváltozatának árát 9000 euróban határozta meg, míg a különféle extrákkal megtűzdelt exkluzív változat esetében 11500 euróról beszélt az ügyvezető fia. A héten a gép hivatalosan is bemutatkozik, remélhetőleg specifikációja illetve a vételár is a közölt adatok, információk lesz.
Cimkék:
A héten kezdődő EICMA előtt a bajorok utolsó „húzása” a G650GS (leánykori nevén F650GS) feltámasztásáról szóló hír volt.
Elolvasom »Íme az első értékelhető kép az Aprilia Tuono V4R-ről, az oroszlános márka egyik legfontosabb újdonságáról.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »