Majd’ két hete mutatták be, így hírértéke mostanra kevés van, különösen úgy, hogy a technikai adatok is ismertek voltak már az Intermot előtt. Ha teljesen őszinték vagyunk, talán nem is valódi újdonság ez, hiszen akárcsak a GSX-1250FA esetében, most is egy meglévő motor átalakításáról beszélhetünk.
Persze a motorosok fogékonysága a részletek, a precizitás iránt nem figyelmen kívül hagyható. Valóban, egy kicsit nagyobb tankot már nem csak a masina formavilágával való játszadozásnak kell tekintenünk, főleg, hogy a szaksajtó ráaggatta a motorra a sporttúra címkét. Egy 19 literes tartállyal nem a túramotorok etalonja, de a mai gépek között már számottevő ez a térfogat. Az első cikk után nem sokkal megjelentek a videók is a motorról. Igazság szerint úgy éreztem, ezekkel adósok maradtunk. Bár a milánói EICMA másfél hét múlva kezdődik, de nem félek kijelenteni már most: a 2011-es év egyik legszebb, legvonzóbb újdonságát láthatjuk az alábbi két videón.
Cimkék:
Kétségtelen, hogy a jövő közlekedésében egyre komolyabb szerep jut majd az elektromos kétkerekűeknek. Különösen az ennyire életképes megoldásoknak.
Elolvasom »Néhány változtatást eszközöltünk kedvenc motoros lapunkon.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »