NRS – New Racing Standard. Ez a Honda új, 250 köbcentiméteres, 4 ütemű erőforrásra építő moto3 projektjének neve. Nem összekeverendő az egykori legendával, az NSR250-nel, amely egy fantasztikus kétütemű kis sportmotor volt, szintén a Hondától – bizonyos fokon ez az alliteráció a kétüteműek hívei szerint kissé felháborító is lehet. Múlt héten jelent meg a Honda versenyágazatának honlapján a világunkban szokásos hosszas médiakampány első eleme, egy gyakorlatilag semmitmondó kép. Nyilván az elsötétített fotó (rajz?) a gyári csapat motorját ábrázolja, az új szabályoknak megfelelően egy gyártó számos csapatnak kell tudjon erőforrásokat szállítani.
Cimkék:
Nem forradalmi, nem is egyedülálló, mégis érdekes lehet: egy olasz cég többkerekű dönthető robogók gyártásába fog.
Elolvasom »A plexivel felszerelt, vagyis túrázásra is alkalmas sildes bukósisakok igen népszerűek manapság. Az X-Lite X551 modelljét alaposan kipróbáltuk.
Elolvasom »A Harley-Davidson Street Rod a márka többi modelljéhez képest pofátlanul olcsón kelleti magát. De vajon elég ez az üdvösséghez?
Elolvasom »A V4-es superbike kategóriában az Aprilia messze megelőzte versenytársait. A különleges RSV4 legvadabb, RF változatáról olvasónk számol be.
Elolvasom »Magyar ember építette és olyan élményeket képes adni a BMW K1200S Schwenker oldalkocsis fogat, amely semmilyen más motorhoz nem is hasonlít.
Elolvasom »